Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Saturday, April 28, 2018

333 AGRO MART PENAMPANG SABAH

0

50% DISKAUN!!!! 50% DISKAUN!!! 50% diskaun yang ditawarkan untuk semua produk.

kedai agro,  tuhau, tuhau sabah, produk peladang
Kedai 333 Agro Mart Plaza Penampang, Sabah
Diskaun hebat yang ditawarkan untuk semua produk diberikan sempena pembukaan KEDAI 33 AGRO MART pada 30 April 2018 (isnin). Program akan berlangsung pada Jam 9 pagi hingga 9 malam. 

Ada pelbagai produk yang ada di kedai ini. Produk Peladang dan juga produk para usahawan Sabah seperti kerepek, sambal, biskut, minuman, sos dan banyak lagi.


kedai agro mart penampang, tuhau, QueYun Tuhau
Produk Tempatan Sabah

Produk QueYun Tuhau juga turut ada di Kedai 333 Agro Mart ini. Pada anda yang berada di kawasan Kota Kinabalu dan ingin mencuba produk QueYun Tuhau, boleh lah datang semasa pelancaran pembukaan kedai ini nanti.

Terdapat lima jenis produk QueYun Tuhau di kedai ini. Jeruk Tuhau, Sambal Tuhau Udang, Sambal Tuhau Bilis, Sambal Tuhau Cili Padi dan Multi Pes Tuhau.

food, tuhau, QueYun Tuhau
Produk QueYun

Jadi jangan tunggu lama ya!! datang lah beramai-ramai ke Kedai 333 Agro Mart Plaza Penampang. Tawaran diskaun hebat  ditawarkan pada 30hb April 2018. Bermula jam 9 pagi hingga 9 malam nanti.

Jom datang serbu!! Jom support produk tempatan!!!

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.