Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Wednesday, May 20, 2020

PLASTIK PACKAGING

0


Packaging sudah sampai.. 

Alhamdulillah, yang ditunggu sudah sampai. Packaging untuk Sambal Tuhau. Packaging ini dioder dari Excellent Rich Plastik Marketing. Mereka merupakan pakar dalam bidang Pemasaran, Pengiklanan dan juga promosi berasaskan pembungkusan plastik.

Pada anda yang tercari-cari Plastic Packaging, bolehlah cari di Facebook page mereka.

Terima Kasih 
Excellent Rich Marketing 

Terima kasih juga abang Posmen Pos Laju yang tolong hantar sampai ke rumah. Hari dah gelap tapi tetap terus melaksanakan amanah yang diberi. Semoga akan sentiasa dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan.  

Pacakaging Sambal Tuhau

Siap packing untuk Sambal Tuhau Bilis. Lepas seal, boleh masukan ke dalam paket Sambal.

Hot Item!!!
Sambal Tuhau Bilis

Sambal Tuhau Bilis adalah merupakan produk Hot Item QueYun Brand. Stock  sentiasa laju habis. Alhamdulillah, setelah lima tahun di pasaran Produk QueYun semakin mendapat perhatian di hati para pelanggan. Terima kasih tak terhingga buat para pelanggan setia QueYun Brand. Kerana anda, Produk QueYun masih berada di pasaran.

Pada anda yang ingin mencuba Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand dan hendak menjadikan menu istimewa di Hari Raya Aidilfitri nanti, boleh klik link di bawah ini:


Selamat berpuasa semua. Jaga diri dan sentiasa amalkan kebersihan..😊 




0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.