Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Friday, October 7, 2016

PELANCARAN PROGRAM SUPPLY CHAIN SHARED SERVICE & OUTSOURCING (SSO)

0


Satu program telah dilancarkan pada 04 September 2016 lalu. Bertempat di luar legar G_Mart Tuaran. Program ini telah dirsmikam oleh YB Datuk Seri Panglima Raymond Tan Shu Kiah, Timbalan Ketua Menteri/ Menteri Pembangunan Perindustrian SABAH. Proram ini adalah kerjasama antara agensi MID, DIDR dan SOFWISE.

YB Datuk Seri Panglima Raymond Tan Shu Kiah, melawat booth pameran setiap usahawan.


Kami berpeluang untuk mengikuti program ini. Terima kasih buat penganjur yang telah menjemput kami untuk bersama dalam program ini. Aktiviti utama sudah semestinya promosi dan pameran produk dari para usahawan IKS yang terlibat. Pelbagai produk tempatan Sabah di pamerkan masa itu.



Produk hasil buatan usahawan IKS Sabah. Produk dari QueYun yang berada dalam supermarket G-Mart ialah Sambal Tuhau Bilis. Bagi para peminat Sambal Tuhau Bilis keluaran dari syarikat QueYun, boleh lah mendapatkannya di seluruh outlet G-Mart. Antara outlet yang terpilih ialah G-Mart Tuaran, Tamparuli, Kota Belud, Rugarding, Inanam, Kinarut, Beaufort, Sipitang, Keningau dan Tenom.

Semoga dengan adanya program SSO ini dapat membantu para usahawan IKS dalam mempromosikan, memasarkan produk serta meingkatkan lagi jualan.                                                                                             

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.