Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Monday, July 4, 2016

PROGRAM SUPPLY CHAIN AND SERVICES OUTSTANDING(SSO)

0

Program anjuran Jabatan Pembangunan Perindustrian Dan Penyelidikan(DIDR) Sabah ini berlangsung pada 1 Julai 2016 yang lalu. Bertempat di Wisma Tun Fuad Stephens,Karamunsing.

Program ini adalah bertujuan untuk membantu usahawan bagi memasarkan produk di pasaran tempatan dan juga luar negeri. Admin merasa bertuah kerana syarikat QueYun Enterprise telah terpilih untuk menyertai ptogram ini buat kali pertamanya.



Terima kasih DIDR kerana telah menjemput kami. Usaha pihak DIDR ini sangat membantu usahawan seperti kami yang baru bertapak di dunia keusahawanan.



Sample produk dari Queyun. Admin bawa yang ini saja. Serunding Tuhau, Sambal Tuhau Cili Padi, Sambal Tuhau Bilis, Jeruk Tuhau Pedas dan Multi Pes Tuhau. Tujuan produk dibawa adalah untuk dinilai oleh para penilai yang datang semasa program berlangsung.



Ada ramai usahawan yang datang masa itu. Datang dengan produk masing-masing. Ketika ini para usahawan datang bertemu dengan penilai untuk memberi sedikit penerangan terhadap produk masing-masing.

Moga usaha pihak DIDR ini dapat membantu para usahawan untuk terus maju kehadapan lagi. Terima kasih DIDR.
posted from Bloggeroid

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.