Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Thursday, April 21, 2016

KURSUS PROGRAM TRANSFORMASI DAN GLOBALISASI ANJURAN PERDASAMA

0


Program Transformasi dan Globalisasi Bumiputera Dalam Industri Halal
PROGRAM TRANSFORMASI dan GLOBALISASI ini adalah program anjuran PERDASAMA. Program ini berlansung selama dua hari. Bertempat di Hotel Tang Dynasty Kota Kinabalu pada 13-14 April 2016 yang lalu. Dengan kerjasama bersama MITI, INSKEN, JAKIM, HDC  dan  KKM. 

Program ini banyak memberikan input kepada peserta teutama sekali bagi yang baru mengorak langkah dalam bidang perniagaan. 

Dalam program ini, peserta kursus diberikan penerangan yang terperinci bagaimana untuk mendapatkan Pensijilan Halal untuk syarikat dan juga bagaimana membina jenama sekaligus dapat menerokai pasaran antarabangsa. Terima kasih kepada pihak PERDASAMA kerana menganjurkan program seperti ini. Diharap akan ada lagi program yang menyusul di masa akan datang.


Sempat bergambar dengan peserta kursus yang lain. Bertuah berkenalan dengan mereka. Banyak ilmu yang admin dapat hasil perkongsian dari mereka. Mereka merupakan usahawan yang tidak lokek berkongsi ilmu dalam bidang masing-masing.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.