Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Thursday, May 28, 2020

PROSES SAMBAL TUHAU

0


Selamat Hari Raya 2020 buat semua yang merayakan. Pastinya tidak sama Hari Raya tahun ini berbanding tahun-tahun sebelumnya.  Tahun ini ada PKPB. Tak mengapa, demi untuk kebaikan bersama kita sama-sama patuhi. Semoga akan lenyap pergi virus covid19 yang digeruni sekarang ini. 

Udang kering & Tuhau 

Walaupun masih lagi dalam mood Hari Raya. Namun production sudah mula beroperasi. Demi untuk memenuhi permintaan pelanggan yang menjadi peminat setia Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand. 


Paket warna Black Red, siap untuk minggu ini. Sambal Tuhau Udang ini adalah  yang paling digemari dijadikan sebagai gift atau hamper untuk para tetamu undangan oleh agensi-agensi.

Pacakaging Sambal Tuhau Stand up pouch zip lock ini memang sangat sesuai jika dijadikan sebagai gift. Ianya mudah untuk dibawa kemana-mana. 

Sesuai juga untuk anda yang suka aktiviti camping atau travelling. Sambal Tuhau ini adalah produk Ready To Eat . Penyediaan sangat mudah. Cuma perlu koyak, hidang dan makan. Tidak perlu masak lagi.


Bagi anda yang berminat dengan produk QueYun boleh terus oder melalui link di bawah ini;
Penghantaran oder pelanggan. Terima kasih sudi oder Tuhau kami. Terima kasih atas sokongan yang diberi terhadap produk kami.

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Jaga diri. Jaga Jarak. Kita Jaga Kita.

 


0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.