Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Saturday, December 9, 2017

SEMINAR PPRN UMS 2017

0



Seminar Public Private Research Network  (PPRN). Diadakan pada 16 November 2017. Bertempat di Dewan Auditorium Pascasiswazah, Bangunan Pascasiswazah Universiti Malaysia Sabah. 

Program ini adalah anjuran Pusat Penyelidik Dan Pembangunan Keusahawanan (ERDEC), UMS dengan kerjasama Kementerian Pendidikan Tinggi (KPT).
 
Admin berpeluang menyertai program ini dan terus membuat permohonan. Moga ada rezeki nanti. Untuk anda yang belum tahu apa itu PPRN. Admin berikan sedikit info untuk anda.

Public Private Research Network (PPRN), menyediakan platform kepada industri/perusahaan yang mempunyai isu atau permasalahan teknikal terhadap penambahbaikkan produk atau  proses dalam perusahaannya. PPRN menemukan mereka dengan  pakar/penyelidik dari institusi pendidikan tinggi dan institusi Penyelidikan awam yang berpotensi menyelesaikan isu serta permasalahan tersebut dengan tempoh dan kos yang efektif.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.