Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Wednesday, November 30, 2016

MAHA 2016

0


Image result for maha 2016 serdang

"JUMPA KAMI DI MAHA!!!".. Copy Paste ayat dua watak animasi terkenal di Malaysia iaitu Upin dan Ipin yang merupakan Maskot Rasmi sempena Pameran MAHA 2016..(^_^). Pameran MAHA 2016 ini berlangsung selama 11 hari. Bermula pada 1 Disember hingga 11 Disember ini.

Pameran ini diadakan di Tapak Expo Pertanian Malaysia (MAEPS) Serdang, Selangor. Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Malaysia (MAHA2016) ini akan dirasmikan oleh Perdana menteri kita, Datuk Seri Najib Tun Razak.




Bertemakan Our Food Our Future, MAHA 2016 kali ini menampilkan 1,500 gerai pameran. Pameran ini disertai oleh agensi kerajaan dan swasta yang juga membabitkan peserta luar negara.

Hari ini merupakan hari pertama Pameran MAHA 2016. Ada macam-macam yang akan dipamerkan. Antara yang menarik ialah, Seminar Perniagaan, Pelancaran Produk, Persembahan Kebudayaan, Agro Bazaar, Pelancongan Tani dan banyak lagi.

Antara tarikan terbaru untuk kali ini ialah, Kampung Durian Runtuh Upin & Ipin, Kampung Mak Cun, Festival Muzik Ritma Petani dan Tapak Perkhemahan 5,000 remaja sepanjang expo berjalan.

MAHA 2016, SAMBAL TUHAU BILIS
SAMBAL TUHAU BILIS DI MAHA 2016

Produk QueYun juga tak ketinggalan berada di sana. Dapatkan Sambal Tuhau Bilis QueYun, 100% keluaran Bumiputera Islam. 

Kepada ibu bapa yang sedang mencari destinasi cuti-cuti Malaysia, datanglah ke MAHA 2016. Rangka percutian anda untuk berkunjung ke Pameran Pertanian terbesar Malaysia ini. Jangan lupa bawa duit lebih tau.. Dapatkan produk makanan dan juga hasil pertanian Malaysia terbaik di MAHA 2016.


SUMBER: 
Berita Harian
Panduan Malaysia
maha.gov

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.