Featured Post

14 OUTLET PETRONAS DI SABAH | PRODUK QueYun BOLEH DIDAPATI

Sambal Tuhau keluaran QueYun Brand boleh anda dapatkan di outlet-outlet PETRONAS 👇 1. Petronas  Minas Inanam 2. Petronas Minyak Suria Penam...

Monday, April 4, 2016

PI1M PUTERA JAYA, TELIPOK, SABAH DATANG MEMBERI SOKONGAN

0

Terima Kasih kepada staf-staf Pusat Internet 1 Malaysia(PI1M) Putera Jaya, Telipok, Sabah kerana datang memberikan sokongan kepada QueYun TUHAU semasa karnival jualan produk Sabah anjuran FAMA baru-baru ini. Gembira dan terharu dengan kedatang mereka.

Kejutan pertama, kedatangan  gadis comel staf PI1M Putera Jaya, Telipok Aida Natasha ke booth QueYun TUHAU. Tidak sangka sebenarnya sebab admin tidak diberitahunya untuk datang. Apapun terima kasih kerana kesudian menjenguk. Cuma sayang, tidak sempat ambil gambar bersama ketika itu.

Hari ketiga karnival berlangsung, Pengurus PI1M Putera Jaya, Cik Arbaya Angin pula datang menjenguk. Beliaulah yang banyak memberikan tunjuk ajar dari segi reka bentuk label produk menggunakan photoshop, pengurusan kewangan menggunakan Microsof Excel, membuat profile Syarikat dan produk menggunakan Power point. Blog tuhauqueyun ini juga adalah hasil bimbingan dan tunjuk ajar dari beliau.

Tunjuk ajar dari seorang SIFU
Bila hati ikhlas membantu, Tidak kira tempat tetap memberikan tunjuk ajar, nasihat dan juga pandangan. Orangnya kecil molek sahaja tapi berjiwa besar dan tidak kedekut ilmu.  Segala ilmu yang ada dicurahkan untuk membantu usahawan untuk lebih maju lagi ke hadapan. 




Dari kiri, gambar bersama dengan Lan wakil pengusaha prduk sejukbeku dari Tuaran, Kak Asmawati pengusaha kerepek pisang dari Telipok Ria dan Pengurus PI1M Putera Jaya Telipok Cik Arbaya Angin.

Terima kasih sekali lagi kerana sokongan kedua-dua staf dari PI1M Putera Jaya, Telipok terhadap QueYun TUHAU.

0 comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi meninggalkan jejak.